Ostmine

1. Ostujuhend (kauba hind, kauba valimine, kasutajaks registreerimine, aadressi valik, transport, maksmine).

2. Kus meie kaupa näha saab

3. Privaatsus ja turvalisus

4. Kauba tagastamine

5. Defektiga kauba tagastamine

6. Müüja õigused ja kohustused

7. Transport

NB ! ENNEM OSTMIST PALUN TUTVUGE TINGIMUSTEGA !

Kõik e-poes olevad tooted on laos kohe olemas. E-pood on reaalajas ühendatud meie kauplusega.

1. Ostujuhend

Kauba hind:

  • meie e-poe toodete hinnad on EUR-des.

Kauba valimine:

  • Valige omale sobiv kaubakategooria
  • Valige omale meelepärane toode ja kliki toote infol.
  • Kui olete toodete lisamise lõpetanud, vajutage "Lisa ostukorvi"
  • Kui Teil tekib küsimusi või sooviksite lisainformatsiooni mõne toote kohta, kirjutage aadressile info@triinu.ee. Infopäringu juurde kirjutage Teid huvitava artikli nimetus, mudel ja hind. Vastame Teile esimesel võimalusel. 
  • Kui Teil on ostukorv täidetud ja vajutate “Esita tellimus”, palutakse teil luua ostukonto või juba registreerunud kasutajatel sisse logida. Järgige ekraanil ilmuvaid juhiseid ja täitke ära punase tärnikesega märgistatud lahtrid.
  • Teie poolt avaldatud andmed on meie jaoks konfidentsiaalsed. Me kasutame neid ainult Teie tellimuse täitmiseks.
  • Kasutajaks registreerumise ja tehtud tellimuse kohta saadetakse Teie e-mailile vastavasisuline teade. Peale registreerumist saate “minu konto” leheküljelt vaadata infot oma tellimuste, tasutud arvete kohta ning muuta kontaktandmeid. Lisaks saate jälgida oma tellimuse seisu.
  • Kui soovite olla kursis ka teiste uudiste ja pakkumistega, jälgige meie tegemisi Facebookis https://www.facebook.com/triinukodumasinad
  • Facebook's korraldame auhinnamänge.

Aadressi ja transpordiviisi valik:

  • Tellimusega edasi minnes palutakse Teil valida aadress kuhu soovite pakki. Vastavalt Teie asukohamaale kuvatakse Teile vastav saatmisviiside valik ja hinnad. Saate igal ajal aadresse juurde lisada ja muuta ning märgistada erinevad aadressid mugavate lühimärksõnadega ( nt. kodu, töö)
  • Peale aadressi valikut võite tühja kommentaaride aknasse lisada märkmeid ja juhiseid, mis võivad olla kasulikud tellimuse teostamisel või kauba kohale toimetamisel.
  • Kaubad saadetakse JETPAK'i  vahendusel.

NB ! Valige kohaletoimetamise viis hoolikalt ning kontrollige oma postiaadressi ja kontaktandmeid. Vale või ebatäpse aadressi või telefoninumbri kirjutamine võivad põhjustada lisakulutusi mis jäävad Ostja kanda. 

Maksmine:

  • Peale transpordiviisi ja kättetoimetamise aadressi sisestamist suunatakse Teid edasi makse teostamise juurde. Teil on võimalik tasuda Maksekeskuse kaudu.
  • Peale kauba eest tasumist saadetakse teile e-postiga maksekinnitus.
  • Kauba postitame ostja poolt määratud aadressile. Kaup pannakse teele kahe tööpäeva jooksul peale raha laekumist meie firma pangakontole. 
  • Eesti Vabariigi sisestest tellimusest saabub tellijani 1-3 tööpäeva jooksul alates makse tegemise hetkest (v.a. laupäev, pühapäev ja riiklikud pühad). Sageli suudame aga postitada tellimuse samal päeval ning Te saate paki isegi 1-2 päeva jooksul peale tellimist. Võimalikest viivitustest teavitame Teid koheselt. Kui kaup ei ole Teieni jõudnud 3-ndal päeval peale makse sooritamist, palun võtke meiega ühendust, et selgitada välja viivituse põhjus.

2. Kus meie kaupa näha saab?

  • www.triinu.ee kauplus asub Vesse 3, Tallinn (Gigant mööblikeskuses). Kauplus on avatud E-R 10.00-20.00 ja L 10.00-18.00 ,P 10.00-16.00. Ootame Teid tutvuma meie kaubavalikuga. Meie müüjad oskavad anda Teile igakülgset nõu. Kui sooritate ostu meie kauplusest, siis ei kehti Teile 14. päevane tagastusõigus.
  • Jooksvat infot leiate meie facebooki profiililt ja meie kodulehelt. 

3. Privaatsus ja turvalisus

  • Kõik www.triinu.ee külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Välja arvatud juhtudel, kui kuller vajab kauba kohaletoimetamiseks Teie nime, telefoninumbrit ning kohaletoimetamise aadressi või muudel seadusega ettenähtud juhtudel.
  • Krüpteeritud SSL andmesidekanal pankadega ning kaardimaksetega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse, ka www.triinu.ee poel puudub neile juurdepääs.

4. Kauba tagastamine

  • Kliendil on õigus vahetada kättesaadud kaup sama hinnaväärtusega muu toote vastu või mittesobivuse korral kaup tagastada - 14 päeva jooksul.
  • Kauba peab tagastama originaalpakendis, teavitades meid sellest eelnevalt e-maili teel info@triinu.ee. Palun kirjutage meile toote kood, kauba nimetus ja ostuhind. Lisada ka tagastamise põhjus. Võtame Teiega koheselt ühendust, et leppida kokku tagastuse vorm. Saatmiskulud tagastuse korral tasub ostja.
  • Raha tagastamine toimub esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates kauba meieni jõudmisest. Kanname Teie poolt tasutud summa samale arvelduskontole, millelt tasumine toimus.
  • Tagastatav toode peab olema puhas, originaalpakendis ja komplektne (sisaldama kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid – kaablid, transpordipoldid, pakendamisel kasutatud materjal jne). Kui toode on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb Teil tagastada kogu komplekt (ehk siis kõik tooted). Juhul kui originaalpakend ei ole selle iseärasuste tõttu taastatav, siis peab toode olema pakendatud transpordiks sobival viisil, tagades toote säilimise. Võite võtta meiega ühendust ja proovime leida Teie probleemile rahuldava lahenduse.

5. Kauba tagastamine

Müüja ei vastuta:

  • Kliendi süül toote kahjustumise eest.
  • Puuduste eest, mis on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise tagajärjel.
  • Transpordikahjustused.
  • Seadme hoolimatust või mittesihipärasest hoidmisest ja/või kasutamisest ning ülekoormamisest põhjustatud vead.
  • Seadme paigaldus- ja kasutusjuhendist ning ohutusnõuetest mittekinnipidamisest seadme paigaldamisel, voolu- ja/või veevõrku ühendamisel tekkinud vead. NB! Kõik seadmed on mõeldud ühendamiseks maandatud pistikupessa.
  • Kui seadet on remontinud selleks volitamata isiku või remondifirma poolt.
  • Müüjast sõltumatutel põhjustel (õnnetused, äike, tulekahju, veekahjustused, pingekõikumised vooluvõrgus, lühised, katlakivi jms) tekkinud vead.
  • Seadme vigastamisel mehaaniliselt või keemiliste ühenditega.
  • Loomulikust kulumisest tingitud vigade puhul.

6. Müüja õigused ja kohustused

  • Müüja võib teha internetipoe ostujuhendis muudatusi ilma Ostjaid sellest eraldi teavitamata, muutes infot kodulehel.
  • Müüja võib tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügi tellimuslepingust taganeda, kui Ostja ei ole arvet tasunud (vaata ostujuhendi “maksmise” osa).
  • Kui mingil põhjusel on tellitud toode laost otsa saanud või muutnud võimatuks selle müümine, pakume Ostjale asemele samaväärset kaupa.
  • Me ei vastuta tehniliste probleemide tõttu Ostjale võimaliku tekkiva kahju eest. Tehniliste probleemide all on mõeldud Müüjast mitte olenevaid tegureid nagu näiteks internetiühenduse katkestused, serveri rikked jms.
  • Triinu Kodumasinad ei vastuta tellitud toote hilisema kättetoimetamise eest transpordi teenusepakkuja viivituse korral ja muudel meist mitte olenevatel põhjustel.
  • Käesolevates lepingutingimustes ja ostu-müügi tellimuslepingutes on arvestatud Eesti Vabariigi seadusandlust. Kõik erimeelsused püütakse lahendada kliendi huve silmas pidades läbirääkimiste teel, et leida parim võimalik lahendus.

7. Transport

  • Kaubad pannakse teele hiljemalt 2 päeva jooksul alates makse laekumisest (reeglina kulub makse laekumiseks 1-2 tööpäeva). Kaubad pakendatakse kaupluses mis asub Vesse 3, Tallinn ning postitatakse valitud aadressile.
  • Teavitame klienti kui kaup on teele saadetud.
  • Kohaletoimetamiseks kuluv aeg sõltub transpordi liikumise kiirusest. Täpsemat informatsiooni saadetise liikumise kiiruse kohta saab meie kauplusest.
  • Teie tooted toimetatakse kohale JETPAK'i Transport teenusega. Hinnakirja leiate meie kodulehelt.
  • Tooted antakse kulleri poolt Teile üle koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamist soovitame tungivalt Teil toodete pakend üle vaadata ja toodete väliste vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Palume Teil vigastatud tootest teatada koheselt kauplusele tel: 55 09 000, e-mail: info@triinu.ee.  Vigastatud toote puhul lepitakse Tellijaga kokku hüvituse viis.
  • Kõik kättetoimetamise ajad on indikatiivsed ning võivad sõltuda asjaoludest, mis ei ole Kodutehnika OÜ määratleda. Me ei vastuta hilinemiste eest, mis on tingitud kohaletoimetamist korraldava kanali protsessidest või muudest kolmandatest osapooltest sõltuvatest asjaoludest.